Πώς
κάνουν sold out πέντε μέρες πριν το λαηβ οι King Gizzard And The Lizzard
Wizzrad; Δεν έχει πεθάνει το indie; Γιατί αυτό το μπλογκ στα 11 χρόνια
αδιάκοπης λειτουργίας έχει 11 χιτς την ημέρα; Ποια σκοτεινά συμφέροντα
κρύβονται πίσω από τα τρία συνεχόμενα sold out του fuzz; Αυτά είναι
κάποια από τα ερωτήματα για τα οποία είναι δύσκολο να δοθούν απαντήσεις.
Ξεκίνημα
της χτεσινής ανασκόπησης (sic) με το αθάνατο ελληνικό sold-out. Οι 200
γνωστοί-άγνωστοι που πάνε σε όλα τα λαηβ ξέρανε πολύ καλά τι σημαίνει
αυτό, αλλά σαν οι καλύτεροι μαλάκες και εισιτήριο από τον Γενάρη πήρανε και πήγανε στο fuzz διότι στον τόπο
ετούτο σπάνια έρχονται συγκροτήματα που είναι στην καλύτερη δημιουργικά
περίοδό τους (βλέπε Ty Segall το 2012).
Ας τα πει ακόμα μια φορά ο Φαντασμένιος να υπάρχει και αυτή η άποψη
κάπου στο διαδίκτυο, διότι μνημόνια κάργα έχουμε, είναι λογικό και
επόμενο οι περισσότεροι να θέλουν προσκλησούλα όπως ο Αδωνις μια χούντα να
έχουν μεγαλύτερες ανοχές , οπότε να μην ενοχλούνται με το γεγονός πως στο
fuzz έπρεπε να είχε τουλάχιστον 300 άτομα λιγότερα για να μπορεί ο
θεατής να κάνει τα βασικά, να ξύσει τη μύτη του, να σηκώσει το χέρι να
πιει το ποτό του και αν είναι μεγάλη ανάγκη να πάει και στην τουαλέτα.
Βέβαια ο e-tetradio έγραψε πως το fuzz χώραγε ακόμα 200 άτομα.
Ενδεχομένως, στον κώλο του; Ενδεχομένως. Και κάπως έτσι πεθαίνει και η
τελευταία ελπίδα να δει ο Φαντασμένιος το λαηβ της χρονιάς- το οποίο θα
έμοιαζε βέβαιο υπό κανονικές συνθήκες.
Πάντως
για να μη γκρινιάζει όλη την ώρα ο Φάντα είχε και τα καλά του αυτός ο
χαμός, καθώς κατά την παρακολούθηση του θεάματος έχει την εντύπωση πως
έλαβε μέρος σε τουλάχιστον μια παρτούζα. Όλα ξεκίνησαν με το ζευγαράκι
που όταν φιλιόταν έρχονταν σε απόσταση εκατοστού από τον Φαντασμένιο που
καθόταν από πίσω σε θέση κουμπάρος, ενώ κάνοντας κίνηση αποφυγής ο
μπλόγκερ ενδεχομένως να τον εφάρμοζε σε νεαρά εκ τον δεξιών του. Όταν δε
αποφάσισε να βγάλει τα χέρια από τις τσέπες, το τι μπέρδεμα έγινε, δεν
περιγράφεται. Χαμός και όταν το ζευγαράκι σήκωνε κινητό να τραβήξει
βιντεακι τη συναυλία (η κάμερα ήταν σε θέση σέλφι για να καταλάβετε για
τι μιλάμε) και τα ίδια και χειρότερα όταν κάποιος αποφάσιζε να διασχίσει
τα τρία τετραγωνικά της ερωτικής μας φωλιάς. Το κερασάκι στην τούρτα
ήρθε από την παρέα που κάπνιζε σπόρια. Πού μυαλό για λαηβ.
Και
ενώ συνέβαιναν όλα αυτά, οι King Gizzard δεν είχαν πρόβλημα να
ξεσηκώσουν κάμποσες φορές το αθηναϊκό κοινό, κάτι που ήταν αναμενόμενο
καθώς υπήρχαν αρκετές επευφημίες- ακόμα και κατά τη διάρκεια του κουρδίσματος
πριν καν ξεκινήσει το λαηβ. Μουσικά επικράτησε μια ψυχεδελική
κυματοειδής ανορθοδοξία έως αναρχία, με μια πρόταση, ο ορισμός του
επιμελώς ατημέλητου. Τόσο επιμελώς που ξεκίνησαν 22:30:14 και τελείωσαν
23:59:46! Ζήτω η πάλαι ποτέ Βρετανική Αυτοκρατορία!
Μια
πολύ δεμένη μπάντα, έβγαζαν ένα πολύ καλό ήχο και έλεγχαν απόλυτα το
ρυθμό, καθώς από εκεί που έμοιαζαν με γέρο στην Περσία που πίνει τον
ναργιλέ του και διαβάζει ποιήματα, τσουπ μεταμορφώνονται για πλάκα σε
τρελαμένο πρωτόνιο μέσα στη σήραγγα του CERN. Διαβάζετε φράσεις που ο
Φαντασμένιος είχε (ενδεχομένως) κρατήσει για τους σχωρεμένους Baby Guru.
Όλα αυτά με μια ανάσα (οι διακοπές μεταξύ των κομματιών ήταν το πολύ
δέκα δευτερόλεπτα) και χωρίς να μοιάζουν στα καλύτερα τους από άποψη
ενέργειας. Πάντως, σίγουρα έδειξαν πως έχουν τη δυναμική για να μπουν στη
λίστα των σπουδαίων συγκροτημάτων.
Είχαν και ένα πολύ ενδιαφέρον οπτικό σόου, από όσο μπόρεσε κατάλαβε ο πεντακάθαρος από ποτό και ουσίες Φαντασμένιος.
Βάσει της τελειομανίας που εξέπεμπαν το οπτικό μέρος μόνο τυχαίο δεν
πρέπει να ήταν, ίσως να βοηθούσαν τα 3D γυαλιά των Kraftwerk (οτοματικ!
κινετικ! ψυχεδελικ! ουαου!) ή ένα μαγικό χαπάκι μαζί με το εισιτήριο
κατά την είσοδο. Ενδεχομένως.
1 σχόλιο:
10!
Δημοσίευση σχολίου