10 December 2015

φανταέντεκα με τον Κωνσταντέν Τζουμά

 Για το κλείσιμο της πρώτης δεκάδας, ο τζουμ ντε λα τζουμ ντε λα φουέντε

 "Αγαπώ τα συναισθήματα, την ενέργεια και την ατμόσφαιρα, που δημιουργούνται μέσα μου όταν εξερευνώ τα στενά" της Δ. Λουκοπούλου για το naked city της Lifo. Οι Αθηναίοι κάνουν και κάτι καλό, γδύνονται. Θα μου πεις όταν τα κάναμε εμείς αυτά στη Νέα Υόρκη το εβδομηνταφεύγα δεν ήταν καν άξιο λόγου. Τώρα θα βγουν οι βλαχοεπαναστάτες από τη μια να κοροϊδέψουν και οι φασιστο τέτοιοι να πουν τις δικές τους βλακείες, άσε με από εκεί πέρα ρε καημένιε ας μιλήσουμε για μουσική. Μιούζικα λοιπόν.
Άκου να σου πω λοιπόν παραμυθένιε μου, αυτό τώρα που μου έβαλες και παίζει έχει μια ποιότητα ε. Έχει αυτό τον σύγχρονο ρυθμό που μπλέκει με το οριενταλ και πάει στο φλου λες και δεν θα τελειώσει ποτέ. Χωρίς άγχος το αφήνει να πιάσει όσο χώρο θέλει αλλά η τέχνη αποθεώνεται όταν δεν κουράζει. Και αυτός ο four tet είναι μάγος ρε παιδί μου και με το ραβδάκι του κάνει τα είκοσι λεπτά να μοιάζουν με τέσσερα.  Με την καλή έννοια ε. Αυτός ο δίσκος έχει δυο τραγούδια από τη μια αυτό το λα λα το morning side και από την άλλη το σκοτεινό, το κλαμπιστικο evening side. Φοβερό, καμιά φορά less is more, αλλά εδώ μιλάμε για αποθέωση. Και στη σκοτεινή μεριά τα είκοσι λεπτά περνάνε σαν μια στιγμή αλλά η διάθεση είναι evening ε. Αχ αυτό το τρελόπαιδο ο four tet έκανε ένα δίσκο φαινομενικά φτωχό αλλά να δεις που όταν το μάτι θα πηγαίνει στη γωνιά του, εύκολα το χεράκι θα παίρνει το δισκάκι και θα το βάζει στο πικαπακι. Δεν πιστεύω Χαμένιε μου να μην σου αρέσουν τα βινύλια. Μα τι λέω είσαι μπλογκερ χαχαχχαχαχαχα, παιδί της τεχνολογίας χαχαχαχα γελάω.
Θυμάμαι το 83 σε ένα σπίτι στην κάτω Φιλοθέη, είμαστε με Ζωρζ Πιλαλί, Κυριάκο Μητσοτάκη, Σήλια Κριθαριώτη, Νίκο Μπογδάνο (πατέρας του γλυκού μου Κωνσταντίνου), Λίλα Καφαντάρη και Βανέσα Τζελβέ. Αχ τι ήθελα να πω; Α ναι, δεν είχαμε τι να κάνουμε και παίζαμε μπουκάλα. Ε όλο το βράδυ φίλαγα τη Λίλα. Βαρέθηκα; Μωρ' τι λες, δεν κατάλαβα πως πέρασε όλο το βράδυ. Τον Κυριάκο; Τότε όχι.
ανάη Λουκοπούλου: ❝ Αγαπώ τα συναισθήματα, την ενέργεια και την ατμόσφαιρα που δημιουργούνται μέσα μου όταν εξερευνώ τα στενά❞ Πηγή: www.lifo.gr

ανάη Λουκοπούλου: ❝ Αγαπώ τα συναισθήματα, την ενέργεια και την ατμόσφαιρα που δημιουργούνται μέσα μου όταν εξερευνώ τα στενά❞ Πηγή: www.lifo.gr

1 comment:

georges pilali said...

Οταν η φαντασιοπληξία...οργιάζει.