04 April 2008

fantasmenios σπίκινγκ

Είμαι η ποιητική διάθεση του fantasmeniou: «Πολύ καλός ο δίσκος των Fuck Buttons. Street Horrrsing ή όταν ο θόρυβος συναντά τη μελωδία».

Είμαι η νοσταλγική διάθεση του fantasmeniou: «90s are back λέμε. Απλά άκου το φετινό Walk it Off των Tapes `n Tapes».

Είμαι η έκτη αίσθηση του fantasmeniou: «η Καλομοίρα θα πάει χειρότερα και από τον Ρακιντζή στη Eurovision»

Είμαι τα νεύρα του fantasmeniou: «παρά την απουσία μου οι Silver ήταν λέει εξαιρετικοί».

Είμαι η σωστή κρίση του fantasmeniou : «καλά έκανα και δεν πήγα, δεν αντέχω άλλο να βρίσκομαι σε μέρη που εκμηδενίζουν την απόσταση μεταξύ ενεργητικού και παθητικού καπνιστή».

Είμαι η αιώνια απορία του fantasmeniou : «κιθαρίστας ή ντράμερ»;

---------//---------

για δείτε και αυτό

1 comment:

plavo said...

kitharistas xalara.me v kithara kai polla pozerilikia.