15 September 2020

ποίηση, μουσική, επανάσταση | Goodbye Bedouin

Ο Αγγελόπουλος σκέφτηκε πως ο μόνος τόπος να μιλήσει ελεύθερα υπό το καθεστώς χούντας ήταν με Αναπαράσταση. Βασισμένη σε αληθινή ιστορία, γυρισμένη στα Ζαγοροχώρια, η Αναπαράσταση δεν είναι μόνο η πρώτη του ταινία αλλά η μόνη του ταινία, όλες οι άλλες έχουν το ίδιο θέμα και απλά αλλάζουν τίτλους, σαν μια διαρκή αναζήτηση του πρώτου βλέμματος.

Το κονσεπτ ήταν πως το προηγούμενο ποστ θα ήταν το πρώτο από μια σειρά ποστ στα οποία ο Φαντασμένιος με το γνωστό Φαντασμένιο τρόπο θα έγραφε 1εκ.λέξεις όπου στην πραγματικότητα θα έλεγε το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά, άντε εκεί μέσα στο χαμό να πέταγε και κάνα πετυχημένο ειρωνικό για τον boy και τέλος. Γράφτηκε και σε πρώτο πρόσωπο μπας και κάποιος σκεφτεί πως πρόκειται για αναφορά στην αποστασιοποίηση του Μπρεχτ. Σαν ένας από τους τρεις μονολόγους του Θιάσου. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με τον πρώτο δίσκο των Goodbye Bedouin, τι σχέση έχουν βασικά με οποιοδήποτε δίσκο; 

Οι Goodye Bedouin είναι ένα ντεμεοντέ αλτερνατιβ ροκ συγκρότημα από την Πάτρα, το οποίο είναι χαρά του νεημ ντρόπερ μουσικογραφιά (που δυστυχώς δεν θα φτάσει ποτέ στους Art Brut - γελάει ο Φαντασμένιος). Βασικά μια με την ιστορία με το εξώδικο, μια με τον πρώτο δίσκο να σκάει καρφωτός στην καραντίνα άμα το πάνε έτσι ίσως να έχει τύχη ένα προποσαλ στο νετφλιξ για σειρά 6 επεισοδίων. Λοιπόν επιστροφή στην προσπάθεια σύνδεσης Αγγελόπουλου - Goodbye Bedouin η οποία δεν θα τεκμηριωθεί από την πρόταση "οι Last Drive των φτωχών" .

Ο Αγγελόπουλος είχε πει πως τρία πράγματα τον ενδιαφέρουν· ποίηση, μουσική και επανάσταση. Η επανάσταση που πάντα καταπνίγεται. Αυτό λοιπόν είναι το κύριο θέμα. Αυτό είναι που εξιτάρει τον Φαντασμένιο και αυτή είναι η αίσθηση που έχει ακούγοντας το The Shaking People. Οι Shaking People είναι απογοητευμένοι, έχουν κάποιες εκλάμψεις αισιοδοξίας, συμβιβάζονται , νευριάζουν αλλά δεν κάνουν τη ζωή ζωούλα καταφεύγουν στην ποίηση, την μουσική και δεν θα σταματήσουν ποτέ να απολαμβάνουν την απογοήτευση μιας ακόμα αποτυχημένης επανάστασης. 

No comments: