09 January 2011

θεός και φαντασμένιος


Θεός: Γιατί παιδί μου Φαντασμένιε είσαι έτσι μελαγχολικός;
Φαντασμένιος: Πρόσεξε να δεις τι έπαθα. Διάβασα τις λίστες και είπα να ακούσω actress. Στο 2ο τραγούδι το μπάσο μου φέρνει αηδία του στιλ "Η Μέριλιν δεν έχει ελιά στο πρόσωπο, έχει ένα αηδιαστικό σπυρί". Δεν είναι του γούστου μου λέω και βάζω τον Kanye τον West. Στο 3ο τραγούδι σκέφτομαι πως βαριόμουν λιγότερο όταν παρακολουθούσα τον Βύντρα να αλλάζει πάσες με τον Χαραλαμπίδη στο ημίχρονο ενός ματς που βαριέμαι να θυμηθώ. Ντιλιτ και βουρ στους άλιστους Clinic.
Θεός: Και;
Φαντασμένιος: Εεεε με γάμησαν. Πρόκειται για σταθερή αξία τελικά είτε παίζουν στο γνώριμο αγαπημένο ύφος (Evelyn) είτε ρίχνουν στροφές όπου είναι ικανοί να γράψουν το πιο γλυκό τραγούδι (Baby). Το έχουν αυτό οι Clinic, ενώ τους έχεις στο μυαλό για τρομοκράτες σου πετάνε ένα λουλουδάκι (όπως πριν δέκα χρόνια με το Goodnight Georgie) και σε αφήνουν μαλάκα.

Είπα μαλάκα και θυμήθηκα πως το War Is War των Erasers με άφησε μαλάκα. Θα ήθελα να το ξαναδώ, και στο τέλος να τα σπάσουμε τα πάντα όλα όλοι μαζί.
Θεός: Κανένα πρόβλημα παιδί μου. Θα κανονίσω εγώ να παίξουν για ακόμα τρεις μέρες.

-------------o-------------

pic via skantzman

2 comments:

Anonymous said...

fantasmenie

Unknown said...

Bill Wells & Aidan Moffat - (If You) Keep Me In Your Heart --> http://goo.gl/uAP0K