22 June 2009

ο κοκκινοσκουφίτσος και τα link


  • Κάθε βράδυ 10-12 στο mojo παίζουν μουσική ο Τίμος και ο Μίμης. You Made Me Realise λέμε. Τέλος.
  • Κάθε μεσημέρι 2-4 στο mojo παίζει μουσική η pop Ματίνα.
  • Αυτό το βάζεις στο mp3 και ξεμπερδεύεις.
  • Στον φοβερό John Streckfous μπαίνεις και διαβάζεις φράσεις όπως "με συντελεστές μη συγκλίνουσες σειρές", "Γονιδιακά γραμμένος μαζοχισμός" , "βιτγκενσταϊνή φιλοσοφία" κ.α.

-------------ο-------------

Αν λείπει κάτι από τούτο το blog είναι η αυτοεκτίμηση. Όμως θα το ξεπεράσουμε και αυτό! 1η θέση στο google, 9η θέση στο yahoo και συνεχίζουμε..

4 comments:

fantasmenios said...

θα αυτοσχολιαστώ και πάλι!
βοήθεια. από που έχουν πάρει το "δάνειο" για το "hullaballabalu" οι mum???

South Of The River said...

Φίλε ξέρεις κάτι; Επειδή είμαι από Ναύπακτο (απέναντι από Πάτρα) όπου πηγαίνω πολύ συχνά και όταν είμαι εκεί ακούω μόνο Mojo και επειδή τυχαίνει να έχω ασχοληθεί (βασικά κάνω και τώρα ιντερνετικό) ραδιόφωνο, έχω να δηλώσω ότι...(κρατάς την ανάσα σου, ε;;):

Ο Mojo βάζει κάτω για πλάκα γύρω στο 98% των ραδιοφωνικών σταθμών της Αθήνας, από άποψη μουσικής αλλά και παραγωγών! Στο λέει ο South Of The River (που λες κι εσύ!).

Last Drive είδα τον Μάιο Γκαγκάριν, που παρουσίαζαν και το Χέβι Λίκουιντ. Τι να πεις πια, που δεν έχει ήδη ειπωθεί... Γκρουπάρα, 25 χρόνια pure ροκ εντ ρολ! Αλλά η στεναχώρια μου με την διάλυση των Earthbound δεν έχει κοπάσει ακόμα!

Έφυγα εκτός θέματος.
Έφυγα γενικώς...

mimis said...

καταρχήν ευχαριστούμε fantasmenio για την αναφορά!άντε να ανέβουν λίγο και τα δικά μας νούμερα!

πολύ καλό το time brakes everything i hide!

και ευχαρίστουμε και south of river για τα καλά σου λόγια και συμφωνώ και επαυξάνω για last drive!rock n roll!

fantasmenios said...

καλό το live των last drive την τρίτη.

οι earthbound μου αρέσουν αλλά νομίζω ότι τον κάνανε τον κύκλο τους..