08 December 2018

φανταδεκατρία

Λοιπόν για να το μαλακώσει ο Φαντασμένιος για το #13 θα κάνει κριτική στην κριτική του. Για το All That Remains των The Left Outsides είχε ανεβάσει στις 9 Ιουνίου αυτό εδώ το ποστ. Αυτό ΕΔΩ.

{{ Αν γινόταν κάνα κόλπο με μαύρες τρύπες, ανασχέσεις δυναμικών πεδίων και λοιπών μαμπο τζαμπο με αποτέλεσμα οι δίσκοι παραγωγής 2018 να έσκαγαν το 1997 θα ήταν πιθανό να αλλάξει η ιστορία της μουσικής. Διότι η πρόταση "πολύ καλή παραγωγή" στα ρηβιου του ok computer δεν θα είχε την ίδια αξία. Οι περισσότεροι δίσκοι που κυκλοφορούν πλέον έχουν πολύ καλή παραγωγή σε σημείο που είναι πιο αξιοσημείωτο παύλα περίεργο να βγαίνει δίσκος με μέτρια απόδοση στο συγκεκριμένο τομέα. }}

Τυπικός Φαντασμένιος, τσακωμένος με το συντακτικό (πρόταση χωρίς ρήμα). Προτάσεις γεμάτες με "που" και αυτή η εμμονή να χρησιμοποιεί (επιτέλους ένα ρήμα!) το ήττα στις ξένες λέξεις. Ρηβιου μαη ας.

{{ και η πολλή τελειότητα μπορεί να είναι βαρετή.}}

Είπε ο θα πεθάνω αν καταργηθεί το ελληνικό λεξικό στο μοτζίλα και σε μια κλασική επίδειξη εκλεκτικισμού της πούτσας απαξιώνει τα νέα δισκάκια των Beach House, Iceage και Jon Hopkins.

{{ Και ενώ όλα συγκλίνουν στην εμφάνιση της λέξης πανκ ροκ στο ποστ που ανακλαστικά θα φέρει στο μυαλό της αναγνώστριας τη φράση μιντ λαηφ κραησις πάμε με την ανατροπή των ανατροπών. Ο Φαντασμένιος θέλει να ακούει μόνο ένα τραγούδι αυτές τις μέρες. Είναι λυρικό, είναι συναισθηματικό είναι ό,τι πιο ακατάλληλο για την εποχή. Πρόκειται για το The Yellow Wallpaper από τους Λονδρέζους The Left Outsides. λινκ. Πατάτε με δική σας ευθύνη }}

Ο Φαντασμένιος επιλέγει το θηλυκό γένος όταν αναφέρεται σε αυτούς/αυτές που τον διαβάζουν.  Επιπλέον νομίζει πως όχι μόνο τον διαβάζουν αλλά δίνουν και σημασία σε αυτά που γράφει. Φαντασμένος, Φαντασμένιος. Τελικά για το δισκάκι των The Left Outsides ουσιαστικά δεν γράφει τίποτα, πετάει εκεί χάμου ένα λινκ με ένα τραγούδι και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Γιώργο από το ypogeio.gr στην απίθανη περίπτωση που σου πει κανένας τίποτα για το ρηβιου των yo la tengo, δείχνεις αυτό το ποστ και ξεμπερδεύεις ρε.

No comments: