Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για αυτό που κάνατε στα κοινωνικά δίκτυα το προπερασμένο Σάββατο βράδυ το παρόν ποστ δεν έχει φωτογραφία.
Μωρέ 35 ευρώ για να πάμε να δούμε τα γερόντια να πατάνε τα κουμπιά; Λαηβ ηλεκτρονικής μουσικής, πφ βαρετά θα είναι, τι θα κάνουμε εκεί χάμου δυο ώρες. Αυτές ήταν οι σκέψεις του Φαντασμένιου ενώ γέμιζε το φλασκί με βότκα και συνδεόταν με dial-up για να δει που είναι το γήπεδο μπητς βόλεϊ. Το εισιτήριο έγραφε 35 ευρώ, αλλά τότε ήμασταν πρωταθλητές Ευρώπης σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ ενώ έχει ήδη γίνει το 7ο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ όπου λαμβάνει χώρα η πανηγυρική εκλογή του Γιώργου Α.
Παπανδρέου, ως Προέδρου του Κινήματος. Το κεντρικό σύνθημα «Αλλάζουμε το
ΠΑΣΟΚ, για να αλλάξουμε την Ελλάδα» σηματοδοτεί την έναρξη ενός
Συνεδρίου ιστορικού απολογισμού και ουσιαστικής ανασυγκρότησης. Ένα
συνέδριο «στροφή στην κοινωνία», όπως είχε δεσμευτεί ο Πρόεδρος του
Κινήματος. Η έννοια της «συμμετοχικής δημοκρατίας» αποτελεί μεταξύ άλλων
θεμελιώδη πολιτική θέση. Κατοχυρώνονται και καταστατικά πλέον οι
έννοιες μέλος και φίλος του Κινήματος. Χαμός.
Ωστόσο η προσέλευση του κοινού ήταν σίγουρα περιορισμένη και θυμάται ο Φαντασμένιος ένα παιδί από την astra (που έκανε εκείνη τη συναυλία) να του λέει πως στα Σκόπια πριν από 2 βράδια παίξανε με 5 χιλιάδες κόσμο και εδώ με το ζόρι θα πάμε στα 2, ξεχάστε από εδώ και πέρα λαηβ εκτός της πεπατημένης. Παρόλα αυτά στα επόμενα λεπτά έμελε να αλλάξει η σχέση του Φαντασμένιου με την ηλεκτρονική μουσική. Η φαινομενικά γνώριμη μουσική των kraftwerk μεταμορφώθηκε ζωντανά (κάθε λέξη θέλει sic εδώ) σε ένα παντοδύναμο πηνίο το οποίο δια του επαγωγικού φαινομένου οδήγησε σε χορό έως θανάτου. Όταν δε στη σκηνή εμφανίστηκαν τα τέσσερα ρομπότ ρέπλικες των Kraftwerk ενδεχομένως να πραγματοποιήθηκε μια από της πιο έντονες εκρήξεις κοινού σε συναυλία.
13 χρόνια μετά, το ίδιο συγκρότημα, η ίδια βότκα, 800μ πιο πέρα από το μπητς βόλεϊ, στο κατάμεστο ταε κβο ντο. Είναι δυνατόν το 2005 που ουσιαστικά ήταν η τελευταία δημιουργική περίοδος των Kraftwerk να παίζουν μπρος 2 χιλιάδες κόσμο, και το 2018 με τόσα μνημόνια και με το ΠΑΣΟΚ στο 5% να κάνουν sold out; Ποιοι είναι όλοι αυτοί εδώ; Να είναι η φήμη από το έπος του 2005; Να είναι η φάση του 3D; Πάντως το εισιτήριο είναι στην ίδια τιμή με το 2005 - ΤΣΙΠΡΑ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΣ ΟΛΟΥΣ ΕΤΣΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ - το φλασκί με τη βότκα στην κωλότσεπη και όλα δείχνουν πως πάμε για μεγάλο βράδυ.
Και όμως ήταν ένα αδιάφορο λαηβ. Οι Kraftwerk ενδεχομένως να έπαιξαν όπως το 2005 ωστόσο ο ήχος ήταν χάλια, ήταν χαμηλός και κάπως μουντός, σου έδινε την αίσθηση πως ίσως το κάνουν επίτηδες, πως κάποια στιγμή θα γυρίσει κάποιος ένα ροοστάτη και θα γίνει χαμός. Επιπροσθέτως το 3D στοιχείο δεν αποτέλεσε τον παράγοντα που θα άφηνε το κοινό με στόμα ανοιχτό όπως είχε συμβεί την πρώτη φορά με τα γραφικά σε 2D. Και αφού το έφερε η κουβέντα δεν πιστεύει ο Φάντα να διαβάζει κάποιος αυτό το κείμενο και να μην έχει δει την ταινία Απόντες του Γραμματικού. Το κοινό είχε το στόμα ανοιχτό όλη την ώρα για το λάθος λόγο, μιλάει, και όχι απλά μιλάει, αλλά λέει μαλακίες. Και κάπως έτσι ο Φαντασμένιος γράφει σαν φωτεινός εστέτ καθοδηγητής λες και είναι ο παπάρας A Name to Come της Lifo. Φακ.
Λοιπόν το θέμα ξεκινάει από τον ήχο που ήταν χαμηλά, διότι αν ήταν δυνατά η μουσική τότε ο Φάντα δεν θα άκουγε μια κοπελιά να λέει "α αυτό είναι για το γύρο της Γαλλίας" ενώ το tour de france έπαιζε ήδη κάνα δεκάλεπτο. Ούτε θα καθόταν ο τυπάκος που ήταν δίπλα στον Φάντα να βγάζει επί δυο ώρες φωτογραφίες το 3D σόοου με φλας 100 μέτρα από τη σκηνή διότι ενδεχομένως να χόρευε. Εμ που πάτε κύριοι πιονέροι, κύριοι δοξαστές των κομπιουτερς εν έτη 2018 με 3D, σκάστε εκεί χάμου με ένα app να ελέγχετε όλα τα κινητά να ανοιγοκλείνετε φακούς να γίνει χαμός να ανοίξει λίγο το μυαλό μπας και γλιτώναμε τις επευφημίες όταν εμφανίστηκαν τα ούφο στην ακρόπολη.
Δεν μπορεί να πιστέψει ο Φαντασμένιος πως μπόρεσε να μπει κάποιος σε αυτό το λαηβ με τόσες παρεμβολές γύρω-γύρω. Το μοναδικό που μπορεί να εκπλήρωσε αυτή η συναυλία είναι το "ήμουν και εγώ εκεί". Οι δε ανταποκρίσεις από το λαηβ στα σοβαρά σαητ (φουλ sic) θα μπορούσαν να είχαν γραφτεί και πριν από αυτό ή και χωρίς αυτό, ήταν κάπως σαν προαποφασισμένες και εντάξει πρέπει να είσαι πολύμαλάκας φαντασμένιος για να γράψεις πως έγινε όλος αυτός ο χαμός για το τίποτα.
Ωστόσο η προσέλευση του κοινού ήταν σίγουρα περιορισμένη και θυμάται ο Φαντασμένιος ένα παιδί από την astra (που έκανε εκείνη τη συναυλία) να του λέει πως στα Σκόπια πριν από 2 βράδια παίξανε με 5 χιλιάδες κόσμο και εδώ με το ζόρι θα πάμε στα 2, ξεχάστε από εδώ και πέρα λαηβ εκτός της πεπατημένης. Παρόλα αυτά στα επόμενα λεπτά έμελε να αλλάξει η σχέση του Φαντασμένιου με την ηλεκτρονική μουσική. Η φαινομενικά γνώριμη μουσική των kraftwerk μεταμορφώθηκε ζωντανά (κάθε λέξη θέλει sic εδώ) σε ένα παντοδύναμο πηνίο το οποίο δια του επαγωγικού φαινομένου οδήγησε σε χορό έως θανάτου. Όταν δε στη σκηνή εμφανίστηκαν τα τέσσερα ρομπότ ρέπλικες των Kraftwerk ενδεχομένως να πραγματοποιήθηκε μια από της πιο έντονες εκρήξεις κοινού σε συναυλία.
13 χρόνια μετά, το ίδιο συγκρότημα, η ίδια βότκα, 800μ πιο πέρα από το μπητς βόλεϊ, στο κατάμεστο ταε κβο ντο. Είναι δυνατόν το 2005 που ουσιαστικά ήταν η τελευταία δημιουργική περίοδος των Kraftwerk να παίζουν μπρος 2 χιλιάδες κόσμο, και το 2018 με τόσα μνημόνια και με το ΠΑΣΟΚ στο 5% να κάνουν sold out; Ποιοι είναι όλοι αυτοί εδώ; Να είναι η φήμη από το έπος του 2005; Να είναι η φάση του 3D; Πάντως το εισιτήριο είναι στην ίδια τιμή με το 2005 - ΤΣΙΠΡΑ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΣ ΟΛΟΥΣ ΕΤΣΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ - το φλασκί με τη βότκα στην κωλότσεπη και όλα δείχνουν πως πάμε για μεγάλο βράδυ.
Και όμως ήταν ένα αδιάφορο λαηβ. Οι Kraftwerk ενδεχομένως να έπαιξαν όπως το 2005 ωστόσο ο ήχος ήταν χάλια, ήταν χαμηλός και κάπως μουντός, σου έδινε την αίσθηση πως ίσως το κάνουν επίτηδες, πως κάποια στιγμή θα γυρίσει κάποιος ένα ροοστάτη και θα γίνει χαμός. Επιπροσθέτως το 3D στοιχείο δεν αποτέλεσε τον παράγοντα που θα άφηνε το κοινό με στόμα ανοιχτό όπως είχε συμβεί την πρώτη φορά με τα γραφικά σε 2D. Και αφού το έφερε η κουβέντα δεν πιστεύει ο Φάντα να διαβάζει κάποιος αυτό το κείμενο και να μην έχει δει την ταινία Απόντες του Γραμματικού. Το κοινό είχε το στόμα ανοιχτό όλη την ώρα για το λάθος λόγο, μιλάει, και όχι απλά μιλάει, αλλά λέει μαλακίες. Και κάπως έτσι ο Φαντασμένιος γράφει σαν φωτεινός εστέτ καθοδηγητής λες και είναι ο παπάρας A Name to Come της Lifo. Φακ.
Λοιπόν το θέμα ξεκινάει από τον ήχο που ήταν χαμηλά, διότι αν ήταν δυνατά η μουσική τότε ο Φάντα δεν θα άκουγε μια κοπελιά να λέει "α αυτό είναι για το γύρο της Γαλλίας" ενώ το tour de france έπαιζε ήδη κάνα δεκάλεπτο. Ούτε θα καθόταν ο τυπάκος που ήταν δίπλα στον Φάντα να βγάζει επί δυο ώρες φωτογραφίες το 3D σόοου με φλας 100 μέτρα από τη σκηνή διότι ενδεχομένως να χόρευε. Εμ που πάτε κύριοι πιονέροι, κύριοι δοξαστές των κομπιουτερς εν έτη 2018 με 3D, σκάστε εκεί χάμου με ένα app να ελέγχετε όλα τα κινητά να ανοιγοκλείνετε φακούς να γίνει χαμός να ανοίξει λίγο το μυαλό μπας και γλιτώναμε τις επευφημίες όταν εμφανίστηκαν τα ούφο στην ακρόπολη.
Δεν μπορεί να πιστέψει ο Φαντασμένιος πως μπόρεσε να μπει κάποιος σε αυτό το λαηβ με τόσες παρεμβολές γύρω-γύρω. Το μοναδικό που μπορεί να εκπλήρωσε αυτή η συναυλία είναι το "ήμουν και εγώ εκεί". Οι δε ανταποκρίσεις από το λαηβ στα σοβαρά σαητ (φουλ sic) θα μπορούσαν να είχαν γραφτεί και πριν από αυτό ή και χωρίς αυτό, ήταν κάπως σαν προαποφασισμένες και εντάξει πρέπει να είσαι πολύ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου