25 February 2009

mogwai στου gagarin: μια φαντασμένια ιστορία | μέρος Β

Το ποστ που ακολουθεί είναι κατάλληλο μόνο για άτομα άνω των 18 ετών. Παρακαλώ απομακρύνεται τα παιδιά από την οθόνη.
-------

Αφού δεν είχε πόρτα στο Gagarin έγινε sold out. Οι mogwai φυσικά και ήταν καλοί. Το setlist πολύ καλό αλλά ο κόσμος ΞΕΝΕΡΩΤΟΣ. Εκτός από έναν τύπο. Τον εικονιζόμενο ποστ ροκ ελληνάρα. Ο οποίος προφανώς ενοχλήθηκε από τις διάφορες ατάκες του fantasmeniou του στιλ "τι beatles και μαλακίες ρε! mogwai.. μόνο mogwai!!" και προς το τέλος ξέσπασε του στιλ "τι θα γίνει ρε φιλαράκι ναούμ; μας τα έπρηξες;".
γρήγορες σκέψεις του μεθυσμένιου φαντασμένιου:

1. ok του τα έπρηξα, γιατί δεν πάει πιο πέρα; τα εισιτήρια μας είναι στην ίδια σειρά;
2. εμ δεν είμαι στην πρώτη σειρά. Είμαι πίσω γωνία.

3. είναι παρασκευή, είμαι μεθυσμένος, είμαι σε ροκ συναυλία, δεν είμαι στο θέατρο, δεν είμαι στο θέατρο, καλά τι λέω; είμαι στους mogwai, είμαι στους mogwai, είμαι στους mogwai, είμαι στους mogwai, είμαι στους mogwai, είμαι στους mogwai, είμαι στους mogwai.
4. δηλαδή θα με δείρει;
5. είναι πιο κοντός, τον έχω!

Τη δύσκολη εκείνη στιγμή του fantasmeniou του βγήκε το ελιτίστικο του στιλ: "ρε άντε γαμήσου, σου δίνω 30 ευρώ τώρα να μου πεις ποιο τραγούδι είναι αυτό που παίζουν και από ποιο δίσκο;;; πες ρε μαλάκα! πες! δεν θες τα 30;"
O ποστ ροκ ελληνάρας δεν απάντησε. Ξύλο ευτυχώς δεν φάγαμε. Και ζήσανε αυτοί καλά (πήγαν σπίτι όπου αφού έκαναν μπαφο, γκρίνιαξαν ακούγοντας μερικά μεγαμπιτς ποστ ροκ) και ο fantasmenios καλύτερα μιλώντας με τον Martin (για τη Celtic, το βηματοδότη του και τους fuck buttons..).

----------ο----------

Φαντασμένιο συμπέρασμα: Οι Mogwai φταίνε για όλα. Έπρεπε να παίξουν τόσο δυνατά ώστε να τρυπήσουν τα ηχεία του κωλογκαγκάριν, να σπάσουν τα σπυράκια από τα κοριτσάκια και να ματώσουν τα αυτιά αυτών που μίλαγαν τις ήρεμες στιγμές.

17 comments:

mystery falls down said...

Οι (φανατικοί) αναγνώστες σου (τα αυτιά μας βούιζαν για τις επόμενες δύο μέρες) και λάτρεις των Mogwai απαιτούν και μέρος Γ (και πάλι με φωτογραφίες)!

ΥΓ. Κρίμα! Έχασα την ευκαιρία για τα πιο εύκολα 30€.

ΥΓ. Ο εικονιζόμενος ποστ ροκ ελληνάρας θα μπορούσε να είναι ο Μάνος Μπούρας και η τραγική, τρισάλθια ανταπόκρισή του στο mixtape.

fantasmenios said...

ο συγκεκριμένος τύπος θέλω να πιστεύω πως γούσταρε mogwai απλά δεν το χειρίστηκε σωστά. δεν χρειάζεται να είναι όλοι ειδικοί mogwai-ο-λόγοι, αλλά η στάση του πως να το κάνουμε είναι του ελληνάρα..

Για τον Μπούρα δεν μου άρεσε που ενώ κατηγορεί για κομπλεξισμό τους Mogwai (βλ. blur) ο ίδιος μετά από 2 γραμμές κάνει το ίδιο. Κρίμα γιατί έχω καλή γνώμη για τον Μπούρα

ΥΓ έχω και φανατικούς αναγνώστες; α μπα!!

lkrory21 said...

"ρε άντε γαμήσου, σου δίνω 30 ευρώ τώρα να μου πεις ποιο τραγούδι είναι αυτό που παίζουν και από ποιο δίσκο;;; πες ρε μαλάκα! πες! δεν θες τα 30;"

Χα χα χα χα χα! Πολύ καλό! Έπρεπε να το είχα χρησιμοποιησει σε κάτι αναιδείς στους Silver Mt.Zion πέρυσι...

evaversus said...

Μπράβο ρε φίλε ,πες τα ,παραδέχομαι ποστ και την επόμενη φορά μην αρχίσουμε εμείς να τουςδέρνουμε .Όχι στους Mogwai αλλά στους Isis να φανταστείς (μιας και fantasmenios) κατεβήκαμε Αθήνα ,τρελλή ταλαιπωρία με καρβουνιάρη ,με τρεις ώρες ύπνο και μόλις έπιαζαν οι Isis άναψαν οι μπάφοι και άρχισαν οι φωτό από τα κινητά ,και όταν αρχίσαμε να χορεύουμε (να τα σπάμε ) γύρισε η πρώτη σειρά και μας κοιτούσε περίεργα Εμείς ορμήσαμε πάνω τους ,(δεν τους έπαιρνε) και συνεχίσαμε να απολαμβάνουμε τα ριφς .Και όσο σκέφτομαι οτι στο Ξυλουργείο τα 'σπαζε ο κόσμος με τους Lanterna και τους Do Make Say Think ...Διότι και την πρώτη φορά που ήρθαν οι Mogwai στη Θεσ/νίκη ,πάλι τα ίδια πήγαν να γίνουν άλλα τότε είμασταν μεγάλο τημ .Και τότε είχαμε το πρόβλημα με τα κινητά οπού το κοινό μιλούσε κανονικά κατ ά τη διάρκεια της συναυλίας ,αλλά το προσπεράσαμε ειδικά μόλις πατήθηκαν τα πρώτα καλά πεταλάκια . Αλλά τις πταίει άραγε γι' αυτή την κατάσταση ?Είναι μάλλον μεγάλο θέμα ...

Anonymous said...

παπαριες λετε ολοι σας και πρωτος ο μενιος...Δηθεν ειστε και εσεις, δηθεν και ο μενιος, δηθεν και ο τυπος, δηθεν και γω. Το θεμα ειναι να ακους (αφου εισαι ακυρος και δεν παιζεις),και οχι να κρινεις. Το να μοιραζεσαι το τι ακους (αν ξεπερναει το οριο της πληροφοριας), μου θυμιζει καταστασεις του τυπου "..ωραια αυτη η γκομενα, ειναι indie..". Εκτος βεβαια και αν δεν ακους μουσικη για την παρτη σου αλλα για το θεαθηναι και πας και κανεις blogs για να τα βλεπυνε και οι αλλοι..
clownbastard

ΥΓ γυαλισκαρι ολε!!

Anonymous said...

Δεν βαζεις και μια δικια σου φωτογραφια που κραζεις και φωτογραφιζεις κοσμο παρα τη θεληση του?Και απ'την απαντηση που εδωσες μαλλον εσυ εισαι post rock Ελληναρας του αισχιστου μαλιστα.

fantasmenios said...

Σάββατο βράδυ fantasmenio εε;;
η μαμά του είστε;;

Anonymous said...

εχει βαλει φωτο " the devil in disguise"..
εμενα γιατι δεν μου απαντας? Σε "σημαδεψε" το γιαλισκαρι? να το παρω πισω , ρε παιδι μου...

Anonymous said...

Ναι λατρευω πριν βγω να διαβαζω κριτικες για live και να πεφτω σε ανυπαρκτα blogoφασιστακια σαν και σενα.Ακου κει τι πηγε και εκανε! Ελευθερια λογου σου λεει μετα.

fantasmenios said...

@clown στο γιαλισκάρι θα σε πνίξω

@anonymous και Κυριακή στο fantasmenio εε;;;

υγ ναι είμαι φασίστας και ποστ ροκ και αίσχιστου, και έπρεπε να με δείρει ο τύπος..

Anonymous said...

Daimonismenie, an einai na kaneis simaia kai eikona tou ellinara dithen ton tipa stous mogwai, adikeis 9 stous 10 anthropous me tous opoious sinanastrefesai kathimerina.

Opote tha simfoniso me to filtato clownbastard. Simperiferomaste oloi san tin pleionotita tis agglofonis elliniki skinis. 10 atoma tsakonontai gia ton pios tin exei megaliteri kai pos prepei na simperiferetai otan tin epeidikniei.

Alloste gia auto iparxei to gialiskari .

evaversus said...

Ακου να δεις φιλαράκι .Το αν κάποιοι είναι δήθεν ή όχι φαίνεται από την τρέλα που έχουν και το πάθος τους αλλά και την οικονομική τους κατάσταση .Έχουμε δει πολλούς από σας βολεψάκηδες που και την οικονομική άνεση έχετε και δεν στηρίζετε τίποτα το ουσιαστικό σ' αυτή τη χώρα .Δεν απαιτώ από κανένα να αντιδρά συγκεκριμένα σε κάθε συναυλία που παρευρίσκεται ,απαιτώ όμως να σεβαστούν και το δικό μου τρόπο έκφρασης ... Ειδικά όταν "τρώω" 10 ώρες σε ένα τρένο με 2 ώρες ύπνο ,με τα λεφτά τσίμα τσίμα για μια "ποστ " ή μη μπάντα που θα επιλέξω να υποστώ όλη αυτή την ταλαιπωρία για να τη δω και να τη "ζήσω" .Όσο για τα όργανα ,ευτυχώς που δεν είμαι άλλος ένας παπάρας που κουβαλάει ένα όργανο και την είδε ξαφνικά μέλος μεγάλου συγκροτήματος (φυσικά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις ) και ήταν ένας από τους λόγους που με απέτρεψαν να ασχοληθώ με κάποιο όργανο αν και ο κύριος είναι η ηλίθια "αποκωδικοποίηση" της μουσικής :"Αυτό που παίζεις είναι απλό ,πατάει στα τάδε τάστα ,έχει τις τάδε συγχορδίες κλπ.".Εχεις δει clownbastard ,μουσικούς να παρακολουθούν συναυλία ?Ας κάνουν ότι θέλουν ,εμένα να μην ενοχλούν και τη σούμα την κάνουμε στο τέλος.Αλλά ο κάθε πιτσιρικάς λόγω ανωνυμίας στο νετ μπορεί να έχει άποψη επί παντός επιστητού .Φίλε οι πράξεις και μόνο ,μας χαρακτηρίζουν .Από λόγια ,να λέω εγώ και να λες εσύ ... Αυτά και ελπίζω σε καμιά απ τις επόμενες συναυλίες που θα κατέβω στην Αθήνα να σας δω να περνάτε απ' εξω λέγοντας "Πολύ ακριβό το εισιτήριο ρε ,δεν πάμε στο τάδε μπαρ να δούμε και κανένα μ**** ."

Anonymous said...

evaversus μαλλον ειπα κατι ( που ηταν καθαρα προσωπικα στο μενιο) και σε πειραξε πιο πολυ απ οτι ισως θα επρεπε. Δε λεω κατι διαφορετικο απο αυτα που λες εσυ ,δεν κρυβομαι πισω απο οτιδηποτε δεν ανηκω σε καμμια μπαντα προσπαθω να μην χαρακτηρισω εμενα στον ιδιο μου τον εαυτο με μια "ευκολη" ταυτοτητα και, κυριως ακουω για εμενα και δεν με ενδιαφερει καν τι κανει ο αλλος διπλα μου. Ως εδω εχω την εντυπωση οτι συμφωνουμε απλα παρεξηγηθηκαμε λιγακι. Κανενα προβλημα. Αλλα το να βγαζεις ευκολα συμπερασματα του τυπου μικρος, ασχετος , μπλα μπλα, δε νομιζεις οτι σε βαζει στην ιδια κατηγορια αυτου που κατακρινεις δυο γραμμες πιο πανω.Και , τελος αν δεν υπηρχαν οι μουσικοι που κατακρινεις πιστευεις οτι θα υπηρχαμε εμεις να τσακωνομαστε τωρα?..

clown.
Υ.γ. Αν νομιζεις οτι με βολευει η ανωνυμια του ιντερνετ επειδη δεν εχω λογαριασμο στο blogger, τοτε ζητα απο τον φαντασμενιο τα στοιχεια μου να δωσουμε ενα ραντεβου στην πλατεια να τσακωθουμε. τι να πω? Δεν ειμαστε εχθροι ρε παιδια.γιατι πρεπει να τους δημιουργουμε?

Anonymous said...

Φίλε μου υπαρξιστή evaversus,

προφανώς είμαστε ότι κάνουμε και εξαιτίας της ανωνυμίας του μέσου, ούτε ποιοι είμαστε μπορούμε να αποδείξουμε ούτε το τι κάνουμε. Άρα το αν είμαστε βολεμένα πιτσιρίκια που δεν στηρίζουμε κάτι ουσιαστικό μόνο επί προσωπικού μπορούμε να το αποδείξουμε, και αυτό μάλλον χωράει πολύ συζήτηση (εκτός απο την ηλικία ίσως).

Προφανώς και πρέπει o καθένας μας να σέβεται το πως βιώνει ο άλλος μία συναυλία είτε μένει δίπλα στο γκαγκάριν είτε μένει Αλεξανδρούπολη, είτε είναι τσίμα τσίμα είτε είναι χεσμένος στα φράγκα. Εκτός και αν μπορούμε να ποσοτικοποιήσουμε το δήθεν, το σεβασμό και την καύλα που έχει ο καθένας μας , με χιλιομετρικές αποστάσεις και με το πόσα λεφτά έχουμε στον τραπεζικό λογαριαμό μας . Κάποια πράγματα κατά την άποψη μου είναι αταξικά.

Συνεπώς, εξαιτίας της ανωνυμίας του μέσου, δεν συμφωνώ με την επί προσωπικού στάση του φαντασμένιου “ αυτός είναι ο μαλάκας προφυλακτείτε ” , όπως και με την δικία σου στάση “ μπράβο μεγάλε πες τα ”. Άλλο πράγμα να μας ενοχλεί και να κριτικάρουμε τη νοοτροπία μιας μερίδας ανθρώπων και άλλο να ξεκατινιαζόμαστε μέσω διαδυκτίου. Γιατί αν είναι να ξεκατινιαζόμαστε μέσω διαδυκτίου μπορώ να στείλω πολλές φωτογραφίες δήθεν, με πρώτη απο όλες την δικιά μου φωτό.

fantasmenios said...

να διευκρινίσω απλά πως η βασική μου πρόθεση ήταν να καυτηριάσω τη συμπεριφορά του τύπου Ελληνάρα.
το θέμα περί δήθεν μάλλον υπερ-τονίζεται εξαιτίας της γνωστής μου τάσης για υπερβολές κλπ (βλ. το πρώτο μου comment πιο πάνω)

να διευκρινίσω ακόμα πως οι clownbastard και fildmoon είναι φίλοι οπότε δε τίθεται θέμα περί ανωνυμίας, και από όσο θυμάμαι δεν είναι βολεψάκηδες αρά το θέμα με τον evaversus είναι μια κακιά στιγμή-παρεξήγηση.

Για το ξεκατίνιασμα:
κατανοώ όσους ψύχραιμα διαφωνούν και λένε το πολιτικά ορθό πως είμαι μαλάκας που τον κράζω κρυμμένος πίσω από το ψευδώνυμο μου, ίσως και εγώ αν ήμουν στην θέση του τύπου να τρελαινόμουν... ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ

evaversus said...

Μάλιστα ...

evaversus said...

Δεν υπάρχει θέμα τσακωμού ρε παιδιά και sorry γιατί το σχόλιο νόμιζα πως αναφερόταν και σε μένα ,αλλά μάλλον είμαι με τον Φαντασμένιο ,διότι αρκετά ανεχτήκαμε τόσα χρόνια και το να μη μιλάς ,έστω και αν είναι καθαρά προσωπική σου γνώμη ,διότι περί αυτού νομίζω πρόκειται ,ή το να υιοθετείς πάντα μια διπλώματική στάση ,αυτό δε διορθώνει τα πράγματα ,ούτε και τα βελτιώνει .Επιτέλους δεν πρέπει να αντιδράμε μόνο όταν είναι πολιτίκαλι κορέκτ ,ή όπως στα πρόσφατα γεγονότα στην Ελλάδα .Αν υπήρχαν ουσιαστικές αντιδράσεις σε οτιδήποτε ,έστω μια κριτική στάση ,απέναντι στις καταστάσεις που είμαστε αναγκασμένιοι να υποστούμε ,τότε ίσως να προλαμβάνονταν πολλά πράγματα .Επίσης ο διάλογος περικλείει πολλές φορές και την αντιπαράθεση γι 'αυτό και αποδεικνύεται πολλές φορές εποικοδομητικός ...και δεν το θεωρώ καθόλου ξεκατίνιασμα ,αλλά κα΄τι πολύ ιο ουσιαστικό από τη στείρα παράθεση μιας ανάρτησης .Τέλος ,δεν κατέκρινα συγκροτήματα και μουσικούς αλλά συμπεριφορές ,ενώ ΝΑΙ πιστεύω πως πάντα υπάρχουν λόγοι να παραθέσεις τις απόψεις σου ,στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν η μουσική και τα βιώματα του καθενός μας .Άλλωστε πιστεύω πως η μουσική και οι άλλες μορφές τέχνης δεν είναι αυτοσκοπός ,είναι το όχημα .Αλλά χωρίς το όχημα ποιος θα ήταν ο προορισμός ...